Lej en bogholder
Har du brug for en bogholder til at føre dit regnskab på fuld- eller deltid? Eller blot brug for et par ekstra hænder i bogholderiet i en periode? Det kan vi løse for dig. Enten på den gode gamle måde, hvor vi kommer ud i dit firma og foretager bogføringen – eller som en del af digitaliseringen af firmaets bogholderi. Du bestemmer!
Bogføring i firmaet på hel- eller deltid
Har du brug for en fast bogholder – eller en ekstra hånd – til at føre jeres regnskab, kan vi aftale nogle faste dage hver uge, hvor vi kommer ud i jeres firma og bogfører. Vi kan også afsætte en ressource på fuldtid, der står for bogføringen hos jer.
Derved får I en medarbejder, der er fuldt opdateret med de nyeste regler inden for bogføring, kender jeres regnskabsprogram indgående, og har erfaring fra lignende virksomheder som jeres. Kort sagt: En medarbejder, der kan gå i gang med det praktiske arbejde fra han eller hun kommer ind ad døren.
Samtidig gør placeringen i jeres interne bogholderi det meget nemmere for vedkommende at lære jeres forretning at kende – samt nemt at få afklaret tvivlsspørgsmål på stedet frem for over mailen eller telefonen.
Kort sagt: Bogføring på den gode, gamle måde.
Bogføring uden at komme i firmaet
Vi kan også forestå bogføringen, uden at vi behøver komme i firmaet. Det kræver blot, at vi får adgang til alle de nødvendige bilag og andre regnskabsdata – enten på papir eller digitalt. Det kan foregå på hel- eller deltidsbasis, alt efter hvor stort et regnskab, firmaet har.
Vælger du den papirbaserede model, foregår det ved, at alle bilag indsamles og fremsendes pr. post, eller afleveres personligt på vores adresse. Herefter bogfører vi dem i jeres regnskabsprogram, og fremsender en balance, når vi er færdige. Denne model afregnes efter timeforbrug.
Vælger du den digitale model, fremsendes alle bilag digitalt direkte til jeres regnskab, hvorefter vi bogfører og kontrollerer dem manuelt. Denne model afregnes til fast månedlig pris baseret på det forventede antal bilag, som vi skal bogføre i løbet af et regnskabsår.
Brug for ekstra hænder i en periode
Vi kan også træde til som de ekstra hænder i bogholderiet i en periode, hvor I har ekstra travlt. For eksempel når der er højsæson i jeres branche, eller hvis I har en ekstra stor tilgang af ordrer i en periode – eller måske lige har overtaget et andet firma, og har brug for at få lagt regnskaberne sammen.
Uanset årsagen kan vi stille med en medarbejder, der er klar til at gå i gang med kort varsel – og som kan tage fra, lige så snart han eller hun er kommet inden for døren og er sat ind i opgaven. Det giver et øjeblikkeligt løft i bogholderiet!
Vi kan også løse denne type opgave over distancen – enten ved hjælp af papirbilag eller i forbindelse med en digital løsning.
Denne type opgave kan enten afregnes på timebasis eller til fast månedlig pris – alt efter opgavens omfang og hvor længe der er brug for de ekstra hænder.