Digital bogføring
Digital bogføring kan anvendes af alle. Det kræver hverken en stor organisation, en dyr og lang implementeringsproces eller et stort, dyrt og kompliceret regnskabsprogram. Vi bygger den optimale løsning til dit firma med kendte og velfungerende standardtjenester, så du hverken skal skifte regnskabsprogram eller betale dyre konsulenttimer.
Det får du:
Spar masser af tid
Tunge arbejdsgange digitaliseres og automatiseres, så du får mere tid til kunderne.
Slut med papir
Alle bilag håndteres digitalt enten som PDF eller billeder af kasseboner.
Vi sætter alt op!
Vi sætter det hele op, tjekker at det virker, samt står for bogføringen.
Fast pris
Du betaler en fast månedlig pris baseret på årligt antal bilag — inkl. gratis support!
Tag det tunge og tidskrævende ud af bogføringen
Med digital bogføring er det slut med at skulle bruge tid på tunge, besværlige og tidskrævende arbejdsgange, slut med unødvendigt dobbeltarbejde og slut med at håndtere bilag og indsamle regnskabsdata på papir.
Med digital bogføring finder alle bilag og øvrige regnskabsdata automatisk derhen, hvor de skal bruges. Det reducerer selve bogføringen til et spørgsmål om at bogføre de enkelte bilag på de rigtige konti, samt at foretage de nødvendige afstemninger og indberetninger.
Det letter arbejdet i bogholderiet, og giver dig et bedre og mere retvisende grundlag for vigtige beslutninger om dit firma.
Afskaf papiret og spar tid på jeres forretningsgange
Papirbilag er tidskrævende. Især hvis de skal godkendes af flere forskellige medarbejdere, før de kan bogføres. Samtidig skal alle småbilagene fra f.eks. rejser og småindkøb indsamles manuelt.
Det er sjældent nogle af de arbejdsopgaver, der bliver prioriteret højest af medarbejderne. Derfor ender bogholderen oftest med at bruge en masse tid på at få alle papirbilagene samlet ind, kontrolleret og godkendt, før de kan bogføres korrekt.
Med digital bogføring kører godkendelsesprocessen fuldstændigt elektronisk, og alle bilag digitaliseres – også kassebonnerne fra medarbejdernes indkøb på firmakortet.
Du bliver ikke fastlåst med vores løsning
Hos HH Revision anvender vi kendte og velfungerende tjenester i skyen til at digitalisere din bogføring med. Det betyder, at du både kan beholde det regnskabsprogram, du anvender i dag, og at du ikke bliver låst fast i vores løsning.
Vi udvælger de rigtige tjenester, sætter det hele op, uddanner medarbejderne og følger op på, at alt fungerer som det skal.
Derved sparer du en masse penge til indkøb, tilpasning og oplæring i et nyt regnskabsprogram, og er fuldstændig frit stillet til enten at vælge en anden samarbejdspartner, eller selv stå for jeres bogføring, når først vi har digitaliseret dit bogholderi.
Sådan digitaliserer vi din bogføring
Baseret på det regnskabsprogram, du anvender i dag, samt størrelsen og kompleksiteten af din forretning, udvælger vi de digitale tjenester, som vil give dig og dit firma det største digitale løft af administrationen.
Samtidig udstyres alle medarbejdere med firmakort med en app – og eventuelt et nyt firmakort – som sørger for, at der bliver taget et billede af bonnen, hver gang medarbejderen bruger sit firmakort.
Derefter sætter vi alle tjenesterne op, sørger for at forbinde dem og dit regnskabsprogram korrekt og uddanner medarbejderne til at bruge de nye muligheder korrekt.
Det gør det nemt og hurtigt at komme i gang!
Digital bogføring til fast månedlig pris
Med digital bogføring fra HH Revision er det slut med at ligge søvnløs over, hvor mange timer din eksterne bogholder har brugt på firmaets regnskab i denne måned. For prisen er fast, ligesom hvis det var en tjeneste i skyen, du havde tegnet abonnement på.
Samtidig bestemmer du selv, hvor meget vi skal være involveret i den daglige bogføring, når først vi har sat det hele op og hjulpet jer i gang. Vi kan stå for hele bogføringsdelen, kun moms- og regnskabsafslutningen eller blot være den sparringspartner, I får hjælp hos, når I selv kører fast.
Uanset hvilken løsning du vælger, betaler du det samme hver eneste måned!
Priseksempler
Ingen regnskaber er ens. Derfor udregner vi en fast månedlig pris til hver enkelt kunde baseret på antallet af bilag, hvilket setup der er behov for, samt hvor stor en involvering vi får i hverdagen. Herunder ser du nogle typiske priseksempler:
Lille firma
Max. 200 bilag om året- Kun digitale bilag
- Betalingskort med app
- Digital bilagsgodkendelse
- Bogføringen opdateres hver 2. uge
- Gratis support i dagtimerne
Mellemstort
Max. 900 bilag om året- Kun digitale bilag
- Betalingskort med app
- Digital bilagsgodkendelse
- Bogføringen opdateres hver uge
- Gratis support i dagtimerne
Fuldtids
Vi overtager bogholderiet- Kun digitale bilag
- Betalingskort med app
- Digital bilagsgodkendelse
- Bogføringen opdateres hver dag
- Gratis support i dagtimerne