Digital bogføring til fast pris!
Hos HH Revision afregnes digital bogføring til en fast månedlig pris. Ganske som hvis det var enhver anden digital tjeneste i skyen. Hvor meget du skal betale, afgøres af, hvor mange bilag der er i regnskabet på et år, samt hvor stor vores involvering kommer til at være i hverdagen. Læs med her, og forstå hvordan vi fastlægger prisen for digital bogføring.
Slut med at gæve for, hvad bogføringen koster dig
Traditionel bogføring er altid blevet afregnet eller timeforbrug. Men med digital bogføring sparer vi dig for en lang række af de mest omkostningstunge arbejdsrutiner i dit bogholderi.
Derfor giver det god mening at basere prisen på din bogføring på det antal bilag, vi skal bogføre for dig på et år – samt hvilke andre bogføringsmæssige opgaver vi skal hjælpe dig med hver måned.
Derved kender du altid prisen for, hvor meget det koster dig at outsource din bogføring til os. For du betaler samme faste pris hver måned – så længe regnskabets omfang og vores involvering ikke ændrer sig.
Og gør den det, regner vi dig bare en ny, fast pris på din bogføring.
Opstartsprisen afhænger af, hvor meget vi skal digitalisere
Før vi kan gå i gang med at køre din bogføring digitalt, skal vi først have udvalgt og opsat de onlinetjenester, som skal stå for digitaliseringen af bogholderiet og automatiseringen af de forskellige arbejdsprocesser.
Prisen på dette arbejde afhænger af, hvor mange forskellige tjenester der er behov for at opsætte. Dette behov er oftest tæt forbundet med størrelsen og kompleksiteten af dit regnskab, samt hvilket regnskabsprogram du anvender i dag, og hvor mange rutiner, der skal digitaliseres.
Derfor vil du udover den faste pris, også modtage en pris på selve digitaliseringen af dit bogholderi, når du beder om et tilbud på digital bogføring fra HH Revision.
Udgiften til opstarten er hurtigt tjent hjem på en lavere, månedlig pris på bogføringen.
Vi tilbyder også traditionel bogføring på timebasis
Ud over digital bogføring tilbyder vi også traditionel bogføring på timebasis – udført enten af vores bogholder i dit firma eller hos os.
Her kan vi enten vælge at køre bogføringen baseret på papirbilag, som du allerede kender det, eller digitalisere de enkelte processer. ¨
Vælger du det første, skal du blot indsamle alle bilag på papir og sende dem til os. Derefter foretager vi registrering og bogføring af bilagene på helt traditionel vis. Denne form for bogføring afregnes på timebasis.
Vælger du i stedet at lade bogholderiet digitalisere, kan vi tilbyde dig en fast og meget lavere månedlig pris på bogføringen som beskrevet længere oppe på siden.
Så hos HH Revision kan du altid få bogført dit regnskab på den måde, der passer bedst til dit firma, og den måde I arbejder på.
Priseksempler
Ingen regnskaber er ens. Derfor udregner vi en fast månedlig pris til hver enkelt kunde baseret på antallet af bilag, hvilket setup der er behov for, samt hvor stor en involvering vi får i hverdagen. Herunder ser du nogle typiske priseksempler:
Lille firma
Max. 200 bilag om året- Kun digitale bilag
- Betalingskort med app
- Digital bilagsgodkendelse
- Bogføringen opdateres hver 2. uge
- Gratis support i dagtimerne
Mellemstort
Max. 900 bilag om året- Kun digitale bilag
- Betalingskort med app
- Digital bilagsgodkendelse
- Bogføringen opdateres hver uge
- Gratis support i dagtimerne
Fuldtids
Vi overtager bogholderiet- Kun digitale bilag
- Betalingskort med app
- Digital bilagsgodkendelse
- Bogføringen opdateres hver dag
- Gratis support i dagtimerne